1. Гарантійні зобов'язання не розширюються на витратні запасні частини та матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свечи, електронні блоки, охоронці та т.п.). Цей вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність у момент отримання.

2. Товар, що має візуальні дефекти (обусловленний процес виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або замінений його повною вартістю.

3. Любе повернення деталей у нашу адресу підлягає попередньому узгодженню. Узгодження відбувається тільки по електроній пошті. При цьому Вам необхідно у відповідності з причиною, за якою Ви вирішили повернути запчастину , узгодити повернення з наступними відділами та відповідальними співробітниками нашої компанії. Причина повернення — пересортиця (невірне вкладання), некомплект (не пізніше 3-х днів з моменту отримання). Узгодження відбувається з Вашим менеджером. Копія листа направляється також менеджеру

4. Якщо інший вид товару належить до повернення з-за його дефекту, і він уже встановився на автомобіль, Вам необхідно надати:

5. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.