2. Товар, що має візуальні дефекти (обусловленний процес виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або замінений його повною вартістю.
3. Любе повернення деталей у нашу адресу підлягає попередньому узгодженню. Узгодження відбувається тільки по електроній пошті. При цьому Вам необхідно у відповідності з причиною, за якою Ви вирішили повернути запчастину , узгодити повернення з наступними відділами та відповідальними співробітниками нашої компанії. Причина повернення — пересортиця (невірне вкладання), некомплект (не пізніше 3-х днів з моменту отримання). Узгодження відбувається з Вашим менеджером. Копія листа направляється також менеджеру
- Причина повернення — заводський брак деталей, виявлений до або після установки. Узгодження відбувається з менеджером відділу повернення
- Причина повернення — отримання Вами деталей, що мають ВИДИМІ механічні пошкодження.
4. Якщо інший вид товару належить до повернення з-за його дефекту, і він уже встановився на автомобіль, Вам необхідно надати:
- накладну та акт сервісної станції щодо проведення робіт по встановленні товару клієнта автомобіля про його негоди;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
5. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця під час повернення товару.